Killen som fick med sig sex tjejer hem på efterfest!

Jag ska börja med att beräta att kvällen igår var väldigt lyckad, eftersom jag umgicks med otroligt sköna människor. Kvällen började med att min fantastiska pojkvän skrämde livet ur en helt barnfamilj genom att öppna deras ytterdörr för att han trodde att det var ett elskåp. Där inne sitter två små barn med en hund och kollar med stora ögon på den gulhåriga främlingen i dörren. "Hej", säger de och Robin säger förlåt ungefär 284 gånger och smäller sedan igen dörren.

Sedan gick det relativs smärtfritt fram till festen och den flöt på som en vanlig fest. När vi kände oss nöjda där blev det efterfest och det är just den jag ska gå inte liter närmre på. Jag har nämligen ett par tips till den som vill (precis som Niklas) lyckas få med sig sex tjejer hem till sig själv på efterfest




Punkt 4. Se till så att tjejerna i fryser!


Punkt 5. Poosa framför baren!

2009-04-26 @ 13:23:20 Party Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

wiiehuu :)

2009-04-26 @ 15:12:23
URL: http://soffiiia.blogg.se/
Postat av: maja

Tack så mkt, så glad jag blir :) Fast den slår definitivt inte din header! Känner att jag måste vara med från början nästa ferre och inte komma sovandes till efterfesten ;)

2009-04-26 @ 21:16:09
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0