Jag ska försöka vara så lite i vägen som möjligt!

Som jag trodde så mår jag bättre idag än vad jag gjorde igår, så nu ska jag snart pallra mig upp till stan och möta Linn och Linda och gå och handla till vår grillning ikväll. Linda ska göra något konstigt grillspett som jag inte ens kommer ihåg namnet på. Hon har satt mig och att skära gurkan för att jag ska vara så lite i vägen som möjligt. Ungefär samma sak hände förra helgen när Robin skulle laga mat, då satte han mig framför TV:n för att jag skulle vara så lite i vägen som möjligt. Av detta kan jag i alla fall konstatera att matlagning inte är min starka sida, och folk vet om det!

Puss


2009-04-30 @ 14:49:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

SÖTNOS! :) (det gick riktigt bra och potatisen gjorde succé!) pusss

2009-05-01 @ 11:00:31
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0