"Jag med då"!

Hejsan!

Dagen i skolan gick ganska snabbt. När jag stod och drömde om sommarlov vid fönstret fick jag syn på ett träd som blommade. Jag blev såg glad att när vi sedan gick ut tvingade jag Amanda att ställa sig framför det så jag kunde ta ett kort. Sedan gick jag och Amanda till bakfickad och köpte glass. Som vanligt hade hon inga egna åsiker utan när vi skulle beställa lät det ungefär såhär!

Wendela: Jag tar en saltlakrits och en melon!
Amanda: Jag med då!
Wendela: I en bägare!
Amanda: Jag med då!

Ikväll är det dansövning igen. Det känns faktiskt inte alls så roligt inför morgondagen. Jag undrar verkligen hur det kommer gå med att visa upp en dans man knappt kan. Nu blir det lite plugg, pusshej! :)


Amanda bredvid det fina trädet!


Jenna och Sofie leker lekar på mattelektionen!
2009-04-28 @ 15:53:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0