Jag gillar inte 1 april längre!

Nej, det gör jag verkligen inte. Jag tyckte det var superkul imorgon och planerade alla mina skämt jag skulle dra idag. Men glädjen dog ut snabbt när jag själv blev totallurad. TRE gånger! Två av dem tänker jag inte ens berätta för det är så pinsamt att jag gick på dem, men det tredje kan jag glatt dela av mig med!

Jag blev inbjuden att sitta och prata med Jenna, Sofie och Amanda när de duschade efter idrotten. Glatt gick jag in och satte mig på golvet i hörnet där det inte blir blött. Sofie börjar fylla en vattenflaska och hävdar att hon ska dricka vattnet. Jag tänkte inte mer på det förrän de går fram och häller flaskan över mig. I panik ställde jag mig upp och då kommer nästa attack. De knuffar in mig under duschen så jag blir dyblöt. Jag glömde nämna att jag hade kläder på mig också!

De förklarar den här attacken som att "fira" att Jenn åker till USA i två veckor i natt! Tack tack!


Mysstund efter duschen!


Hur jag såg ut innan idrotten och vattenkriget!
Vårskor på :)
2009-04-01 @ 15:30:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0