"Ja, det är kungen"!

Nej, det blev  inte riktigt läggdags som jag trodde. Istället har jag suttit och planerat Valborg imorgon. Det verkar bli en ganska lugn kväll med grillning och sådant, kanske fest senare på kvällen! :)

Hur som helst, jag börjar känna mig lite värdelös. Jag har visst kommit in i en period där många kallar mig Joel. Till exempel är det det enda namnet jag lyssnar på de helgerna när min systers nya ragg Sebastian är här. Själv kallar han sig kungen, ironiskt nog, så när han ringde förut bestämde jag mig för att göra mig lite rolig på hans bekostnad. Därför svarade jag "Ja, det är kungen". Allt jag fick till svar var "Hej Joel! Vad gör du". Jag börjar faktiskt önska lite att Sebbes pojkvän Fredrik ska komma tillbaka från sin Roadtrip till Norge, så att någon uppehåller honom lite och inte lägger all sin lediga tid (alltså den tiden han inte tar hand om kossorna som löper) på att reta mig!

God natt!


Partypinglorna Linn & Linda :)
2009-04-29 @ 21:38:07 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är ju Joel ffs!!!!!!!

2009-04-29 @ 21:55:16
Postat av: J

Hahahahahahaa! Han verkar rolig den där Sebastian. Du också wendela med w:D gillar din blogg skarpt!

2009-04-29 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0