Is eller grus spelar ingen roll!

God morgon!

Helt okej start på dagen måste jag nog säga. Pappa hämtade mig och Mia vid 8 för att åka till skola respektive jobb. Med mitt mjölkpaket i handen (ja, jag är beroende) hoppade jag in i bilen och när vi hade kommit en bit, ser vi plötligt en människa som ska gå över vägen. När hon ser att även vår bil ska köra rätt över vägen hejdar hon sig snabbt och råkar halka på gruset vid trottoarkanten, gör en totalomvänding och faller rätt ner mot marken.

Förvånat tittade jag och Mia på varandra och frågade vad som hände. Jo, det var någon som halkade på gruset istället för på isen. Det går visst att skada sig på alla årstider! Glad sommar!
2009-04-06 @ 08:09:47 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Wille

Liiite pinsamt haha, låter som något jag skulle kunna lyckas med!



/ W

2009-04-06 @ 13:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0