Imorgon kommer jag vara en uteliggare!

Dansen känns fortfarande inte helt hundra. Men däremot så fattades det ju faktiskt typ 10 personer när vi övade idag, så antagligen går det bättre imorgon. Något som däremot kändes riktigt bra vad sminkningen. Vi såg inte riktigt kloka ut. Towe och Emma överdrev kanske något med att sminka hela sin ansikten i olika färger. Jag och Michaela körde däremot på den klassiska äckel-looken. Bleka, såriga och blåtiror i hela ansiktet!

Nu är det snart min lyckligaste timme på hela veckan. Tisdagar klockan 21-22 betyder Desperate Houswives och det betyder att jag är okontaktbar!

Puss :)


Bilden blir liten eftersom vi inte visar oss från vår vackraste sida!
2009-04-28 @ 20:43:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon?

2009-04-29 @ 18:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0