God natt!

Hej!

Nu var det över. Det känns ganska skönt att uppvisningen har varit nu så man slipper tänka på att man måste lära sig varje steg av dansen. Det gick faktiskt helt okej, det blev ingen katastrof som jag var lite rädd för. Inga bilder från kvällen, eftersom vi såg ganska groteska ut och jag tog inga heller. Men jag vet andra som tog, så vi får se vad som händer! Nu kan jag bara lägga mig i sängen och slappa av, eftersom jag gjorde alla läxor jag hade planerat in till kvällen förut idag. Jag tycker att det var duktigt gjort av mig och det känns väldigt skönt!

Nu till ett stort frågetecken! Vad händer imorgon? Grilla? Fest? Antagligen kommer vi bestämma imorgon i sista sekunden, men det är ju faktiskt då man har som roligast! :)

Dags för att äta lite, sedan ska jag nog gå och sova. Det känns nästan som att jag faller ihop, trots att jag redan ligget ner! Puss och god natt :)


2009-04-29 @ 20:18:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hannes

Jowel varning!!!!!!

2009-04-29 @ 21:40:34
Postat av: Anonym

Alltså, vad är det egentligen för tönt som kommenterar massa saker som vendela skriver???? hennes blogg är ju jättebra och rolig. Skaffa ett liv!!!!!

2009-04-29 @ 21:58:08
Postat av: Anonym

aa, undrar vem den tönten kan vara?

2009-05-04 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0