Gästblogg: En sommarguide för killar!

Nu när solen skiner, fåglarna kvittrar, gräset är grönt och människor runt omkring oss (tack gode gud) börjar klä av sig lite så mår man ju nästan löjligt bra! Lite solljus och naken hud kan göra underverk och locka fram många lyckorus!


Men, ska vi kunna njuta av sommaren och alla dess möjligheter är det ju viktigt att vi redan nu reder ut vissa saker! Istället för att oroa er för era förmodligen skitsnygga kroppar och Beachsäsongens lata dagar tycker jag att ni ska ta er en titt på min guide. Er sommar kommer att bli den bästa någonsin!



Några råd till er killar:



Kom ihåg att vissa regler gäller även på vintern!



 

2009-04-19 @ 17:38:25 Gästblogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Tack för tipset ;) kasnke detta hjälper så ja inte är singel längre ?:P haha

2009-04-19 @ 21:27:23
Postat av: Jonathan

Det känns som att du sänker mig totalt nu för jag gör alla dom tydligen "klassiska" felen. För mycket sololja på sommaren och jag misslyckas alltid med dejter. Ska man inte försöka ha sex på första dejten eller? Snälla Wendela med w hjälp mej!

2009-04-20 @ 21:27:50
Postat av: Joel

Jag kan inte cyckla rakt, kan man få en tjej endå? Vad gillar tjejjer mäst? Min mamma säjer att tjejjer gillar när man mjauar som en kise.

2009-04-20 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0