Ett sätt att förnedra en liten människa!

Nu har vi grillat och ätit på en filt i trädgården. Väldigt mysigt faktiskt, men om jag fick bestämma skulle jag ha bytt sällskap. De tar all mat, pratar bara om sig själva, fuskar i spelen och nu precis la de ner Mia i badkaret och satte på vattnet. Det sista var däremot extremt underhållande. Den enda fördelen med att ha en storasyster som är ungefär hälften så stor som mig är att det är lätt att lägga henne i sådana situationer och sen kan hon inte göra något motstånd. Ett annat exempel är för ett par dagar sedan när jag kastade en kudde på henne och hon ramlade ihop direkt på golvet.

Nu är hon visst sur på grund av sin dusch. Sebbe står utanför dörren och spelar gitarr för att få henne att komma ut från rummet. Väldigt underhållande, väldigt underhållande!


Sällskapet på matfilten!


Mia matar Sebbe med gräs!


Böghög!
2009-04-18 @ 19:41:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0