Dansföreställning utan dans?

Nu ska jag snart bege mig för att dansa lite. Tydligen har vi någon slags dansföreställning den här veckan, men det känns som att det kommer bli problem eftersom majoriteten av oss inte kan dansen. Jag kan ju säga att jag är absolut en av dem. Därför hoppas jag inte på att det blir lika mycket videor (jag syftar på Amandas Bert-dans och Vimmerbys nya tondöva band) utan istället hårdträning på dansen. Man vill ju helst inte stå där och ha glömt bort varenda litet steg!

Förresten, tidningen Ultra Tan Magazine har  tipsat om min blogg. I tidningen kan du läsa mycket om solning och vad som egentligen är sanningen. Det står mycket bra fakta och även roliga tips och liknande. Jag ska försöka ordna så att jag kan lägga upp hela magazinet här så alla som vill kan läsa det! :)

2009-04-27 @ 17:14:19 Solning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0