Chokladbollsfetisch!

Jag har en liten uppföljare om fetischerna jag pratade om igår. Min systers största last är chokladbollar och hon äter flera om dagen. Igår när vi var hemma hos Lotta, Sebbe (som för övrigt sjunger extremt högt i duschen) och Antonia tvingade Sebbe på oss massa kakburkar som han sålde i skolan. Jag stod länge och övervägde om jag verkligen hade råd med en burk, medan min syster gjorde precis tvärtom. Jag gick in i vardagsrummet för att fråga henne om hon skulle köpa, men halvvägs in i min mening tystnade jag. Mia satt redan i soffan med en burk med chokladbollar och åt! Detta gjorde att mitt beslut blev slutgiltigt. Jag köpte också en burk, trots att min ekonomi egentligen inte tillåter det!

Idag har hennes chokladbollsfetisch uppnått en ny nivår. Efter middagen tog hon en chokladboll och sedan sorterade hon dem i burken så att de låg fint!


Mammas hund som också heter Mia vaktar min syster Mias chokladbollar!
2009-04-22 @ 18:04:03 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0