Chocktillstånd!

Hej!

Första dagen i skolan var helt okej, men nu börjar man verkligen längta tills allt är slut. Det bästa idag var att niggah-Jenna är tillbaka. Men jag tar tillbaka allt jag har sagt om att Jenna balanserar upp alla andras beteende genom sin lugnhet, för hon är inte lugn längre. Jag förstår inte om hon drog på såg någon sjukdom där borta i Staterna eller vad det är som har hänt.

Hur som helst så gick jag från skolan upp till stan. Precis som vanligt gick jag i mina egna tankar och helt plötsligt  blir jag överkörd av två cyklar. I panik sätter jag upp händerna framför ansiktet för att skydda någon kroppsdel och skriker rätt ut samtidigt. Amanda och Jenna (som genomförde attacken) hade då redan hunnit cykla om mig och står och skrattar framför mig. Sedan skrattar de hela vägen upp till stan samtidigt som jag försöker lugna ner mitt hjärta som håller på att banka ur kroppen. Jag funderar även på att uppsöka en läkare!

Nu ska jag sätta mig och plugga ikapp lite så jag kan ta mig en liten, liten sovmorgon till klockan 12 imorgon! :)

Puss


Sluggo och Niggah!
2009-04-20 @ 15:51:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0