Busy day!

Hej!

Har haft fullt upp idag med att åka bil (jag och Mia kör våra raggarrundor ganska ofta), sola, skratta åt Robins gula hår, äta trerätters middag och längta efter sommaren!

Just nu sitter jag och lyssnar på nöjesguiden Bertil (min far), som sitter och berättar vilket nöjesställe inom en radie av 10 mil som är öppet vilken dag i påsk. Han anser att Mia borde gå till sitt säkra kort Harrys, där hon har spenderat de 5 senaste fredagarna!

Nu ska nog jag och Mia ta vår andra raggarrunda för dagen. Jag vill väldigt gärna åka ner och kolla på Astrid Lindgrens Värld på håll, för att stilla min sommarlängtan!

Bilderna från i fredags ligger fortfarande och väntar på att bli inlagda på datorn, så de kommer upp senare idag :)

Puss
2009-04-05 @ 15:28:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0